Heeft u een niet goed functionerende product?
Het is natuurlijk erg vervelend dat uw product niet degelijk functioneert. Wij vragen u een reparatie aan te vragen via het onderstaande formulier. Op die manier kunnen we vaststellen dat het product inderdaad niet meer functioneert en dient teruggestuurd te worden, of dat we het probleem ook eenvoudig op afstand kunnen verhelpen.
Indien uw product binnen de 2 jaar garantie valt, dan kunt u uw product eenvoudig retourneren inclusief ons reparatieformulier. die wij u toe sturen na het indienen en goedkeuren van uw aanvraag. Indien uw product ouder is als 2 jaar, dan kunnen wij uw product onderzoeken, de mogelijke defecten kunnen wel in rekening gebracht worden. Onze collega’s zullen u vooraf altijd op de hoogte stellen van mogelijke reparatiekosten.
Zodra we uw pakket ontvangen hebben, sturen we u een bevestigingsmail en houden we u op de hoogte van het reparatieproces.
Reparatie aanvragen
Retouradres
Securetech
Hamsterkoog 3A
1822 CD Alkmaar
Noord holland, Nederland
Tel: 088 – 411 45 00
E-mail: [email protected]
Verzendinstructies
- Gebruik een goede stevige verpakking, het liefst de originele doos.
- Print uw reparatieformulier uit en voeg deze bij de artikelen.
- Print uw verzendlabel uit en plak deze op de bovenzijde van de doos.
- Vraag bij het versturen van uw retour altijd om een verzendbewijs bij uw ServicePoint en bewaar deze goed.