Technische Support bij Camerabewaking

Meest gestelde vragen


  1. Download/installeer de app “RXCamView” vanuit de Apple App store/Google Play store(Android).
  2. Verbindt uw recorder met de modem/router door middel van een internet-kabel (UTP).
  3. Start de recorder op.
  4. Verbindt uw telefoon met het zelfde netwerk als uw recorder.
  5. Open de app “RXCamView”.
  6. Klik rechtsboven op het icoontje om een apparaat toe te voegen.
  7. Klik rechtsboven op het “+ icoontje” en vervolgens op “Online Device”.
  8. Selecteer uw device.
  9. Vul het Username (admin) en Password (secure12) in.

Gelukt? U kunt vanaf nu de beelden live bekijken en terugkijken vanaf uw smartphone of tablet.

  1. Download en installeer hier de software voor uw Mac of Windows computer
  2. Open de Surveillance client software
  3. Klik op Control Panel
  4. Klik op Group Device Management
  5. Indien uw computer op het zelfde netwerk als uw opnamerecorder bevindt, klikt op op “Add online device”
  6. Selecteer het online apparaat en vul de volgende gegevens in:Device Name: Dit kunt u willekeurig naar wens invullen
    User Name: admin (mits gewijzigd)
    Password: secure12 (mits gewijzigd)
  7. Klik op Add
  8. Klik op Import All
  9. Klik op Control Panel in de Menu Balk
  10. Klik op Main View
  11. Klik op het toegevoegde apparaat en u zou live beeld moeten hebben

Is het u niet gelukt, neem dan contact op met een van onze technische collega’s.

Beelden terugkijken via de Surveillance Client

 

Heeft u toch nog een vraag, neem dan contact op met een van onze specialisten op het telefoonnummer: 072 511 50 52

Beelden terugkijken via de app RXcamview:

 

Heeft u toch nog een vraag, neem dan contact op met een van onze specialisten op het telefoonnummer: 072 511 50 52

Beelden back-uppen via de Surveillance Client

 

Heeft u toch nog een vraag, neem dan contact op met een van onze specialisten op het telefoonnummer: 072 511 50 52

 

Is het u niet gelukt, neem dan contact op met een van onze technische collega’s.

Het volgen van dit artikel gaat het makkelijkst als uw systeem is ingesteld in het engels.

Sleep uw muis naar de onderkant van het scherm om het menu van de recorder tevoorschijn te halen en volg de volgende stappen:

  1. Ga naar MAIN MENU en dan naar RECORD SEARCH
  2. Voor de dagen met een opname verschijnt een oranje driehoek
  3. Selecteer datum en tijd om de beelden terug te kijken en klik op PLAY
  4. Klik op het kruisje rechtsboven in beeld om terug te keren

Ik krijg de Live App niet online, hoe kan dat?

 

Komt u er niet uit, neem dan contact op met onze technische support

 

 

Heeft u toch nog een vraag, neem dan contact op met een van onze specialisten op het telefoonnummer: 088-411 45 00

 

Komt u er niet uit, neem dan contact op met onze technische support

Open de RXcamview app en volg de volgende stappen:

  1. Klik links bovenin op de drie horizontale streepjes en vervolgens op ALARM
  2. Klik rechtsboven op het tandwiel-icoontje
  3. Schuif het knopje achter uw recorder naar rechts zodat deze groen wordt
  4. U ontvangt nu pushmeldingen bij beweging

Krijg u geen pushberichten? Wellicht heeft u tijdens het installeren van de app aangegeven geen notificaties te willen ontvangen. Dit kunt u in de instellingen van uw telefoon aanpassen.