Klachten

Klachten

Wat te doen bij een klacht?

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze producten en/of diensten. Om uw klacht in behandeling te nemen willen wij u toch graag vriendelijk verzoeken schriftelijk of telefonisch contact met ons op te nemen. Een van onze adviseurs zullen uw klacht bekijken en zo spoedig mogelijk in behandelijk te nemen. Securetech heeft altijd baat bij een goede oplossing.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@securetech.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u een niet goed functionerende product?

Het is natuurlijk erg vervelend dat uw product niet degelijk functioneert. Indien uw product binnen de 2 jaar garantie valt, dan kunt u uw product eenvoudig retourneren inclusief ons retour en/of reparatie formulier. Indien uw product ouder is als 2 jaar, dan kunnen wij kosteloos uw product onderzoeken, de mogelijke defecten kunnen wel in rekening gebracht worden. Onze collega’s zullen u vooraf altijd op de hoogte stellen van mogelijke reparatiekosten.

Zie ook onze algemene voorwaarden & garantie.

Downloadt hier uw Reparatie of retourformulier:

Retourformulier
Reparatieformulier

 

Contactgegevens

Securetech B.V.
Hamsterkoog 3A
1822 CD Alkmaar
Nederland

Tel: 072 511 50 52
E-mail: info@securetech.nl


De waardering van securetech.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 178 reviews.